午前中お遊戯会&午後不毛な会議1時間半

こんばんは。

今日はなんとも微妙な1日でした。

 

午前中は息子のお遊戯会。

もちろん、初めてのお遊戯会。

かわいかった〜。我が子だからだと思いますが、一番かわいかった(笑)

 

ハンディカム?欲しくなったな。

 

そして午後は事務作業を集中して2時間ほどこなして、会議1時間半。

無駄だったな。何も論議することなく、ただ聞いているだけ。

特定の人しか対象としていない会議なら、出る意味あるのかなと思っちゃうよね。

 

うちの会社の組織体制上致し方ないのだけど、将来不安になっちゃうよね。

 

Good evening.

Today was a quite delicate day.

 In the morning was my son's school play,it was his first,of course.

Adorable-maybe he was my child,he was the cutest!

I feel like getting a video.

 

And in the afternoon,I focused on office tasks for two hours,followed by a meeting that lasted an hour and a half.It felt like a waste.

There wasn't any discussion;we were just listening.

It's just the way our company is structured,but it does make me anxious about the future.